2theloo

“ Met het nieuwe recruitment platform 2theloo-jobs.com heeft Floyd & Hamilton er voor gezorgd dat ons gehele internationale recruitmentproces en onze employer branding verder geprofessionaliseerd en geoptimaliseerd zijn.”

– Kathelijn van Heijst – Recruitment Manager 2theloo

Over de opdrachtgever

Bij 2theloo vinden ze dat naar het toilet gaan in de openbare ruimte niet iets zou moeten zijn om je zorgen over te maken. Het moet een bijzondere ervaring zijn, zelfs beter dan thuis. 2theloo is een innovatieve dienstverlener retailconcept uit Nederland met altijd schone toiletten, uniek wc design en een winkel met toiletartikelen en cadeaus. Het is hun missie om de het meeste van uw plaspauze te maken. Waar je ook bent.

 

Probleemstelling

Met een zeer vernieuwend veelzijdig concept in de markt worden ook andere eisen gesteld aan (potentiële) medewerkers. Hoe geef je kandidaten goed inzicht in het werken bij 2theloo, creëer je een optimale sollicitatie-ervaring voor deze kandidaten, maar manage je ook direct de verwachtingen door een persoonlijke en objectieve eerste selectie? En hoe richt je het Applicant Tracking Systeem zo in dat ook grote aantallen sollicitaties snel kunnen worden behandeld en professioneel en klantvriendelijk kunnen worden opgevolgd?

 

Onze oplossing

Een separate recruitment website met een heldere, open structuur en duidelijke calls-to-action. De informatie zal zich concentreren op de homepage en bezoekers snel naar vacatures leiden op de locatie waarvandaan de kandidaat de site bekijkt. Op basis van IP-adres en browserinstellingen zal de content worden gegenereerd met de lokale vacatures en in de lokale taal, maar desgewenst moeten die eenvoudig in de vacaturenavigatie respectievelijk met een duidelijke taalkeuze knop kunnen worden aangepast. De applicant journey moet soepel en intuïtief zijn en een afgebakende opzet voorkomt een informatie-overload.

 

De aansluiting met ApplyApp moet gaan zorgen voor een eerste selectie op basis van een functiegericht assessment en de sollicitant de mogelijkheid geven zijn kandidatuur te verrijken met een video-pitch. Een soepele koppeling van de website met ApplyApp en het ATS (WebQube) zal ervoor zorgen dat de recruiter al een volledig dossier van kandidaten krijgt en kan er eenvoudig actie worden ondernomen.

 

Het eindresultaat

Een aantrekkelijk, meertalig recruitmentplatform met gekoppeld ATS (WebQube). Duidelijke informatie en inspiratie voor kandidaten en een gestroomlijnd sollicitatieproces voor 2theLoo via een overzichtelijke website. Een mooie harmonie van eenvoud, duidelijkheid en kwaliteit toont zich op de nieuwe website en maakt het voor bezoekers en sollicitanten aantrekkelijk om verder te reizen. De geboden mogelijkheden van ApplyApp worden volop gebruikt en zowel de homepage als de vacaturepagina’s worden direct al goed bezocht via zoekmachines.

Live sinds

5 maart 2016

Oplossingen

Recruitmentsite
Applicant Tracking via webQube
Preselectie met ApplyApp

Categorie
Facilities, Retail, Services