z Whitepaper
Recruitment Software en Websites
‘Bijdragen aan een schonere en rechtvaardige wereld’. Met dit idee werd in 1989 de Nationale Postcode Loterij opgericht. In 2005 werd de Nationale Postcode Loterij ook in Groot-Brittannië en Zweden opgericht. De Nationale Postcode Loterij groeide uit tot de grootste Goede Doelen Loterij in Nederland. Inmiddels maken ook de VriendenLoterij en de BankGiro Loterij deel uit van de Goede Doelen Loterijen holdingmaatschappij.

Our solution

Een separate recruitment website voor de Goede Doelen Loterijen, data-driven,  met een heldere, open structuur en op de homepage een duidelijke navigatie. Daarnaast goede vacaturepagina’s die door Google en de Jobboards al snel werden opgepikt. Met alle relevante informatie op de vacaturedetailpagina is een goede conversie bewerkstelligd en door middel van het ATS is zowel het beheren van het sollicitatieproces als het beheren van de talentpool een stuk eenvoudiger geworden.

The result

Een mooie harmonie van eenvoud en informatie toont zich op de nieuwe website. Een goed vindbare en volledig door-meetbare recruitment website met een heldere navigatie en juiste conversiepaden. De foto’s geven een beeld van de verschillende functiegroepen en doelgroepen en vooral van de organisatie en het werken bij de Goede Doelen Loterijen. De geboden mogelijkheden van het ATS (WebQube) worden volop gebruikt en zowel de overzichtspagina als de vacaturedetailpagina’s worden goed bezocht via zoekmachines.