z Whitepaper
Recruitment Sites and Technology
Weet jij wat jouw doelgroep zoekt en/of nodig heeft? Wanneer het juiste moment is om ze specifieke content aan te bieden? Heb je goed nagedacht over de kandidaatbeleving en sluiten de verwachtingen van de kandidaat aan bij jouw employer brand? Een goede manier om dit soort vragen te beantwoorden en om de verschillende fases die kandidaten doorlopen inzichtelijk te maken, is het in kaart brengen van de Candidate Journey(s).

Pas als je goed hebt nagedacht over wie je doelgroepen zijn, kun je beslissingen maken over welke reis iemand moet afleggen. Door het opstellen van de Candidate Journey(s) komen we er samen met jou achter wat jullie kandidaten echt willen en hoe de we de inspiratie en kwaliteit van de conversie kunnen verbeteren. Het is belangrijk om te weten welke specificaties belangrijk zijn voordat ze overgaan tot een sollicitatie en welke obstakels er weggehaald moeten worden.
Tijdens het project zal Floyd & Hamilton je in een interactieve Workshop helpen deze journeys in kaart te brengen om deze vervolgens te gebruiken met het optimaal inrichten van het recruitment platform. In de Workshop bepalen we allereerst de verschillende persona’s en vervolgens wat het (online) gedrag en de informatiebehoefte van deze persona’s is tijdens de oriëntatiefase.