Working at Oranjegroep

Never walk alone

Persoonlijk contact

Op onze recruitmentsite leggen we de nadruk op persoonlijkheid door middel van beeldmateriaal, video's, verhalen, enzovoort. Om deze persoonlijke benadering naar een hoger niveau te tillen, bieden we bezoekers de mogelijkheid om direct contact op te nemen met (gespecialiseerde) recruiters.De recruiters hebben een internationale achtergrond en zijn meertalig. We benadrukken dit door de vlaggen van de desbetreffende landen/talen weer te geven, zodat bezoekers gericht contact kunnen opnemen in de gewenste taal.

Identiteit

De identiteit is gebaseerd op de huisstijl elementen die zijn aangeleverd. Deze identiteit straalt stoerheid uit, is duidelijk en maakt gebruik van krachtige en abrupte kleurovergangen. Het stoere imago wordt versterkt door het gebruik vande kleur zwart, in combinatie met de huisstijlkleuren: oranje, blauw en grijsblauw.We vermijden grote vlakken in de kleur oranje vanwege de leesbaarheid.
Om de leesbaarheid te verbeteren, hebben we veel witruimte toegepast, met name tussen teksten die verschillende secties markeren.

Het symbool (de cirkel met de stip) uit het logo komt op verschillende plaatsen terug en benadrukt doelstellingen en hoofdstukken. Om naast stoerheid ook een toegankelijk imago te creëren, hebben we afgeronde vormen toegepast bij afbeeldingen en knoppen.De afbeeldingen (behalve op de banners per journey) laten het open imago van Oranjegroep zien, waarbij de nadruk ligt op samenwerking, liefde voor het vak ende mogelijkheden die Oranjegroep biedt.

Uit feedback en onderzoek is gebleken dat de doelgroep weinig leest en vooral afbeeldingen en video's bekijkt. Daarom hebben we gekozen voor een overvloed aan groot beeld. De afbeeldingen en artwork op de banners zijn afgestemd op de applicant journeys.

Wij maken brand custom

recruitmentsites met het door

ons ontwikkelde Hamilton CMS

👋🏼.

Interesse?

Floyd & Hamilton

Vliegtuigstraat 6B

1059 CL Amsterdam

WhatsApp ons