Als je sport ademt, voelt werken bij Decathlon niet als werk.

Decathlon ademt sport

Decathlon legt met de recruitmentsite de essentie bloot van het werken bij Decathlon: je ademt sport. Dit is geen standaard Retail baan waarbij je productenverkoopt; je vertegenwoordigt het merk, ongeacht jouw rol binnen het merk. Je hoeft geen topsporter te zijn, maar je moet wel een passie voor sport hebben. Als je sport ademt, voelt werken bij Decathlon niet als werk.

Ready to play?

Je krijgt de kans om mensen te helpen hun sport te beoefenen, van beginners totprofessionals. Of het nu gaat om iemand met een groot sporthart of iemand die even wil ontsnappen aan de dagelijkse sleur, jij staat klaar om hen te ondersteunen.

De algemene campagneslogan "ready to play?" past perfect bij de essentie van de recruitmentsite. Het benadrukt de sfeer, mentaliteit en het type werk dat je bij Decathlon doet. Bovendien versterkt het de nieuwe positionering van het merk.

Identiteit

De nieuwe identiteit is geïntroduceerd en richt zich meer op het merk, de producten en de mensen die hun passie combineren met hun werk bij Decathlon.De kenmerkende kleuren, die op zichzelf al een statement zijn, vormen een kernonderdeel van deze nieuwe identiteit.

Decathlon staat bekend om zijn prachtige, grote beelden waarin sport centraal staat. Daarom hebben we gekozen voor een ruime opzet met grote beelden en video's. Daarnaast geven we veel ruimte aan verhalen van medewerkers, die we niet in de “standaard” werkomgeving tonen, maar in de omgeving van hun passie en sport.

Wij maken brand custom

recruitmentsites met het door

ons ontwikkelde Hamilton CMS

👋🏼.

Interesse?

Floyd & Hamilton

Vliegtuigstraat 6B

1059 CL Amsterdam

WhatsApp ons