z Whitepaper
Recruitment Software en Websites
0

Data binnen Google Analytics

Google Analytics bied je inzage in een veelheid van data, waarmee je inzicht krijgt in jouw websiteverkeer en marketingeffectiviteit. De echte kracht van Google Analytics is dat je hiermee jouw bezoekersstroom kunt analyseren.

3

Welke social media kanalen zet je in voor recruitment

Wij lichten 5 social media toe die momenteel het meeste worden ingezet voor recruitment.

6

Waarom is de Google PageSpeed score onbelangrijk voor jouw (recruitment)site?

De websitesnelheid is een enorm belangrijke variabele voor SEO en gebruikersgemak in jouw recruitmentsite.

9

11 kenmerken van een goede recruitmentsite

Een goede recruitmentsite zorgt voor een optimale candidate journey, applicant experience en tot de gewenste conversies.

12

Vindbaarheid vacatures voor mobile SEO

Het is de laatste jaren duidelijk geworden dat een mobiele (website) strategie voor elk bedrijf noodzakelijk is

15

5 Analytics tips voor jouw recruitmentsite

Google Analytics heeft een aantal handige meetinstrumenten en tools. Wij hebben een vijftal tips voor je opgesomd.

18

Uitgebreide checklist recruitment website

Over het belang van een goede recruitment website is geen discussie meer. Organisaties zien het als één van de belangrijkste instrumenten om hun werkgeversmerk te promoten en zich zichtbaar te maken op de (online) arbeidsmarkt.

21

Op naar meer sollicitaties met Google Optimize

Mooi, al die bezoekers op je recruitmentsite. Maar wat doen jouw bezoekers nu en hoe kan je de effectiviteit van jouw site verhogen?

24

Recruitment SEO – maak jouw vacature vindbaar

Recruitment en Search Engine Optimization (SEO) zijn tegenwoordig niet meer los van elkaar te zien.

27

Hoe breng je jouw doelgroep in kaart

Een belangrijk onderdeel is om goed jouw doelgroep in kaart te brengen. Wij geven inzicht hoe je dit zo effectief en creatief mogelijk kan doen.

30

Applicant Tracking Systeem: de voordelen

Wat zijn de voordelen die je met een ATS kan behalen? Wij helpen je op weg.

33

Google for Jobs gelanceerd, success or failure?

Google’s missie is om mensen te leiden naar de informatie die ze nodig hebben in hun dagelijks leven. Een cruciaal gebied, kan wat aandacht gebruiken: Jobs.

36

Een recruitment website testen, hoe doe je dat?

Een recruitment website biedt tegenwoordig zoveel functionaliteit dat het testen van de website erg belangrijk is.

39

Onze top 3 best gelezen blogs in 2017

42

Tips voor een goed vindbare vacaturetekst

De online-zoektocht naar een nieuwe baan begint bijna altijd via Google. Aan de werkgever de taak een goed-vindbare vacature te schrijven.